Kinderclub

Terug naar Activiteiten overzicht

Ongeveer één maal in de 2 weken is er op de woensdagmiddag een kinderclub in het dorpshuis.
Van 14.00 tot 16.00 uur zijn kinderen van 4 t/m 12 jaar (basisschool) van harte welkom in het dorpshuis.

Ze betalen net als elke andere bezoeker van een activiteit van het dorpshuis €0,75
Geld voor drinken o.i.d. hoeven ze niet mee, want ze krijgen halverwege de middag ranja en bij bijzondere gelegenheden is er ook iets lekkers.

Een drietal vrijwilligers houden de kinderen bezig met knutselen, spelletjes enz.
In het komende seizoen zullen we kijken naar mogelijkheden voor “excursies”, uiteraard wordt er rekening gehouden met de leeftijd van de kinderen.

Kinderdisco.

Ongeveer 5 keer per seizoen houden we op de zaterdagavond disco voor de basisschoolkinderen.
Van 18.00 tot 19.30 uur voor kinderen van 4 t/m 6 jaar en van 19.30 tot 22.00 uur voor kinderen van 7 t/m 12 jaar. Ook hier betalen de kinderen bij binnenkomst €0,75. Verder is er verkoop van frisdrank, snoep en chips.

Webdesign -U Zeeman Grafisch Design